Що таке CTR та що це означає для електронного маркетингу?

Что такое CTR и что это значит для электронного маркетинга?

Що таке CTR, як його інтерпретувати та забезпечити його високе значення? Розрахунок CTR. Прогнозований CTR. Чи впливає на рейтинг сайту CTR?

Що таке CTR і що це означає для електронного маркетингу? PPC в Інтернеті. Це один із багатьох індикаторів, який дозволяє перевірити, чи приносять вжиті дії електронного маркетингу бажаний ефект. Даний фактор може позитивно позначитися на вартості рекламної діяльності, впізнаваності та репутації бренду, а також конверсії.

Припущення, що лежать в основі CTR, дуже прості. Це співвідношення, яке показує, як часто користувачі переходять за посиланням, яке вони просувають після перегляду контенту. Завдяки цьому можна ретельно перевірити, чи “працює” дане оголошення. Високий бал зазвичай означає, що потенційні клієнти визнали контент корисним і змістовним, що спонукало їх зробити наступний крок – натиснути на посилання. Низьке значення може вказувати на те, що повідомлення не надихає, вводить в оману або не на ту групу людей.

CTR – це показник, який також застосовується до результатів звичайного пошуку, і в цьому випадку він працює за такими самими принципами. Показує, який відсоток людей, які побачили цю сторінку у пошуковій системі, вирішили її відвідати. З того часу, як Google запровадив правило, згідно з яким рекламні посилання відображаються над звичайними, вони стали ще ефективнішим доповненням до зусиль пошукової оптимізації. До 65% користувачів, які вирішили купити, вибирають посилання, що включені в платну рекламу.

Як розрахувати CTR?

Що таке CTR і що це означає для електронного маркетингу? width=

Чи це звичайний CTR або PPC-кампанія, рейтинг кліків розраховується за простою формулою, яка вказана нижче. Враховуються два значення. Йдеться про кількість кліків, поділену на кількість показів. Отриманий результат слід помножити на 100, щоб отримати відсоткове значення. Наприклад, запущена кампанія Google Реклами для веб-сайту, і через деякий час оголошення були показані, статистика каже, що їх бачили 1000 людина, і 100 з них вирішили натиснути на неї та перейти на веб-сайт. Це означає, що CTR становить 10%.

Приклад формули: як розрахувати CTR

CTR = 100 / 1000 * 100% = 10%

Отримали показник 10%. Це означає, що з 1000 користувачів, які побачили рекламу, на оголошення клікнули десятеро.

Який CTR вважається хорошим?

Що таке CTR та що це означає для електронного маркетингу? На це питання немає однозначної відповіді, оскільки вона залежить від галузі бізнесу. Проте, варто знати середні значення, які можуть стати орієнтиром для роботи. Середній CTR становить близько 2% для пошукової реклами та 0,35% для реклами, що відображається на веб-сайті у вигляді банера або інших рекламних форматів. Ці значення не здаються дуже високими, але їх досягнення може бути досить трудомістким завданням. Особливо у разі органічного трафіку. Всі результати, що перевищують ці значення, вже вище за середнє і свідчать про добре проведену маркетингову діяльність.

Прогнозований CTR

Очікуваний CTR – це допоміжні дані, які стануть у нагоді при створенні реклами. Їхнє завдання – розрахувати ймовірність переходу за посиланням за певними ключовими фразами. Однак значення CTR є прогнозованим і не враховує інших факторів, що впливають на ефективність реклами, такі як позиція оголошення, формат або пристрій, на якому воно відображається.

Важливо відзначити, що CTR враховується Google при визначенні якості для даного оголошення і, таким чином, може поліпшити його позиціонування. Приблизні значення прогнозованого CTR: “вище середнього”, “середнього” та “нижче середнього”. Це дозволяє побачити, чи буде у створюваного контенту шанс на досягнення очікуваного успіху у цій формі.

Покращення прогнозованого CTR: як і для чого?

Що таке CTR та що це означає для електронного маркетингу? Хоча очікуваний CTR це прогнозовані дані, його не можна ігнорувати. Покращення цього показника допомагає підвищити показник якості оголошення за короткий час, що, у свою чергу, допоможе підвищити значення правильного CTR. Вже на етапі створення реклами слід переконатися, що прогнозований CTR середній або вищий за середній. У разі, якщо значення цього показника нижче, необхідно повторно проаналізувати ключові фрази, використовувані реклами. Вони можуть бути погано підібрані або контент недостатньо насичений ними. ПрогнозОзований CTR – це змінна величина, і той факт, що досягнуто рівень вище середнього, не означає, що він буде постійно на цьому рівні. З цієї причини слід регулярно перевіряти цей індикатор та аналізувати ефективність ключових слів, що використовуються в оголошенні, щоб у разі змін можна було своєчасно відреагувати та змінити зміст. Як і у випадку з іншими маркетинговими заходами, також варто провести A/B тести та звернути увагу на дії прямої конкуренції.

Чи впливає CTR на інші показники?

Рейтинг кліків – це не тільки аналітична величина, яка дозволяє вирішити, чи слід вносити зміни до рекламного контенту. Високий CTR дає відчутні переваги. Перший і найбільш очевидний: що більше кліків, то більше лідів. Це дозволяє збільшити відвідуваність сайту та підвищити коефіцієнт конверсії. Якщо це не так, і, незважаючи на високий CTR, і, як і раніше, низька конверсія, проблема, ймовірно, не в самому рекламному контенті, а в контенті сторінки, на яку він посилається. Це може включати, наприклад, пропозицію товару чи послуги, що не відповідає тому, про що йдеться в оголошенні. До 33% користувачів натискають на рекламний контент залежно від того, наскільки тісно їхній контент пов’язаний з пошуковими фразами. Вирішенням цієї проблеми також може бути виключення ключових фраз, використання яких під час пошуку заблокує показ реклами.

CTR впливає і інший показник. Це CPC, тобто ціна за клік. Власник сайту встановлює максимальну вартість при створенні рекламної кампанії, але часто вона може бути набагато нижчою. Чим більше користувачів натискають на оголошення, тим менші витрати на їх обслуговування. Відтак це дає реальну економію.

Не було доведено, що CTR є фактором ранжування веб-сайту. Заяви співробітників Google за останні десять років неодноразово підтверджували, що множинний фактор не впливає на позиціонування. CTR, ніж у конкурентів із нижчим рейтингом. Отже, цю кореляцію не можна ігнорувати.

Заповніть форму зараз, щоб почати вже!

    И последний вопрос, как Вы нас нашли?*

    5/5 - (1)

    Leave a Comment

    Your email address will not be published.

    Scroll to Top